Łucznik
Wysokie obrażenia zadawane pojedynczym celom; możliwość ulepszenia broni.
Specjalność: wysokie obrażenia zadawane pojedynczemu celowi
Główne umiejętności:
- sokole oko (przybliżenie)
- zwiększone obrażenia
- szybko odnawiające się siły
ŁUK KOMPOZYTOWY | Poziom 1. - zwiększony naciąg łuku, a tym samym zasięg. | |
Poziom 2. - dzięki sztywniejszej cięciwie łuk wystrzeliwuje pocisk z jeszcze większą mocą. | ||
Poziom 3. - dzięki dodaniu wzmocnionych listew twój łuk staje się bardziej giętki i jest w stanie posyłać strzały z jeszcze większą siłą na niebywałą odległość. | ||
Poziom 4. - twój łuk przerobiony za pomocą magicznego tworzywa: oto najpotężniejsza broń łucznicza, jaką możesz mieć. | ||
DWIE STRZAŁY | Wyciągasz, umieszczasz na cięciwie i wypuszczasz równocześnie dwie strzały. Zwiększoną szansę trafienia równoważą mniejszy zasięg i mniejsza celność. | |
TRZY STRZAŁY | Równocześnie wypuszczasz trzy strzały. Manewr powolny i mało celny, lecz na bliską odległość - morderczy. | |
CIERNISTE STRZAŁY | Haczykowaty grot tej strzały powoduje straszliwy ból i spowalnia ruchy. | |
ŚWIDRUJĄCE STRZAŁY | Spiralny, stalowy grot tej niedającej się powstrzymać strzały przewierca się przez zbroję i ciało, zadając dodatkowe obrażenia. | |
SOKOLE OKO | Poziom 1. - zwiększone możliwości celowania dzięki temu, że lepiej widzisz swych wrogów. | |
Poziom 2. - z łatwością wymierzysz choćby w najmniejszy i najbardziej odległy cel. | ||
SZYBKIE NAPINANIE | Poziom 1. - polewa z gęsiego tłuszczu sprawia, że strzały znacznie prędzej wysuwają się z kołczanu. | |
Poziom 2. - sprężynowy kołczan sprawia, że gotowe do strzału strzały wyskakują ci do dłoni. | ||
Poziom 3. - zmyślne procesy magiczne pozwalają ci spożytkować część energii włożonej w wypuszczenie strzały na umieszczenie kolejnej na cięciwie. | ||
ŚWIETLISTE STRZAŁY | Do czubka strzały dołączony zostaje świecący obiekt; przydatne podczas mierzenia odległości i oznaczania terenu. Brak dodatkowych obrażeń. | |
GOREJĄCE STRZAŁY | Płonący grot zadaje większe obrażenia, a ponadto może podpalić dany cel. | |
ZATRUTE STRZAŁY | Poziom 1. - trucizna, którą pokryty jest ten pocisk, oszałamia wroga. | |
Poziom 2. - podwójna dawka jadu wydłuża czas działania, a także wywołuje omamy. |
ciekawostkaW oryginalnej instrukcji do gry "ikony" umiejętności w większości wyglądają całkowicie inaczej, są to prawdopodobnie pozostałości po becie gry.