Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Mag



Wsparcie artyleryjskie; niesamowicie potężne zaklęcia.
Specjalność: zaklęcia obszarowe

Główne umiejętności:
- magia ognia
- magia piorunów
- magiczna tarcza

Umiejętności

BŁYSKAWICE
Poziom 1. - wystrzeliwujesz małe pociski naładowane elektrycznością.
Poziom 2. - przytrzymaj klawisz strzału, by pociski miały większą moc.
Poziom 3. - przytrzymaj klawisz strzału, a uzyskasz potężne, odbijające się pociski.
GROM
Ostrożnie naładuj energią, a następnie wypuść druzgocącą błyskawicę. UWAGA: nie przesadź z energią!
ŁAŃCUCH BŁYSKAWIC
Naładuj energią i pieczołowicie wyceluj. Ten pocisk nie zatrzymuje się na jednym tylko celu.
KULA BŁYSKAWIC
Wytwarzasz przemieszczającą się powoli burzę, która porazi każdego w pobliżu. Bacz na towarzyszy z drużyny!
PŁOMIENISTA STRZAŁA
Wypuść serię ognistych pocisków. UWAGA: przytrzymaj wciśnięty klawisz strzału, by nakierować lecące pociski na wybrany cel.
KULA OGNISTA
Dająca się sterować kula buchających płomieni.
PŁOMIENNE KULE
Poziom 1. - przypominają granaty. W kontakcie z podłożem wybuchają po pewnym czasie i zadają obrażenia na danym obszarze. W kontakcie z przeciwnikiem zabijają go na miejscu.
Poziom 2. - przyzwana zostaje dodatkowa kula.
Poziom 3. - przyzwana zostaje dodatkowa kula.
OGNISTY PODMUCH
Kierowana kula ciasno zduszonych płomieni, które po wybuchu rozlewają się, podpalając wszystkich wokół.
MAGICZNA TARCZA
Możesz wytworzyć pole siłowe, które chroni przed efektami czarów bądź rzucić ten czar na siebie, przytrzymując klawisz (domyślnie) PPM. UWAGA: nie próbuj rzucać czarów, będąc pod osłoną tarczy!
WIEDZA TAJEMNA
Poziom 1. - zwiększa twe zapasy siły magicznej.
Poziom 2. - gromadzi możliwie najwięcej siły magicznej.
ODTWARZANIE MANY
Poziom 1. - prędzej odzyskujesz energię magiczną.
Poziom 2. - odzyskujesz energię magiczną najprędzej jak tylko się da.

Specjalizacja

Możesz zdecydować się na specjalizację w jednej z dwóch dziedzin zaklęć bojowych - magii ognia lub magii piorunów - aby zwiększyć skuteczność tych czarów.

WŁADCA OGNIA (PIROMANTA)
Otrzymujesz znaczą premię do zaklęć ognia, kosztem swych umiejętności władania błyskawicami.
OGIEŃ
Zyskujesz premię do ataków ogniem, lecz błyskawicą nie władasz już tak dobrze, jak wcześniej.
RÓWNOWAGA ŻYWIOŁÓW
Twe umiejętności nie ulegają zmianie.
PIORUNY
Biegle władasz błyskawicami, lecz gorzej nieco radzisz sobie z ogniem.
MISTRZ PIORUNÓW (PRZYZYWAJĄCY BURZE)
Twe błyskawice sieją spustoszenie, lecz znacznie ucierpiała na tym twa władza nad ogniem.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt