Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Kije


Drewniany kij

Obrażenia +1
Wymagania: Brak

Kij to powolna broń, która dodatkowo nie zadaje wielkich obrażeń, lecz za to doskonale sprawdza się w walce przeciw grupie wrogów – precyzyjne trafienia z łatwością potrafią zamroczyć przeciwnika bądź obalić go na ziemię.

Kij Odbicia

Obrażenia +2
Wymagania: Wiedza tajemna 1

Magiczny atak: grom.
Gdy tylko broń naładuje się energią, możesz wykonać magiczny atak tak, jakbyś wyprowadzał potężny cios. Parując, możesz przechwytywać dowolne ciśnięte w ciebie pociski magiczne i dzięki temu naładowywać swą broń.


Kij bojowy

Obrażenia +2
Wymagania: Walka Wręcz 1

Kij Władcy Ognia

Obrażenia +3 (+6 przeciw wrogom wrażliwym na ogień).
Wymagania: Walka wręcz 1

Kij Ucznia

Obrażenia +3
Wymagania: Wiedza tajemna 1

Broń wykuta przez najwspanialszych płatnerzy, noszona przez elitarnych agentów Kręgu Czarodziejów jako oznaka ich zasług.

Smocza Kość

Obrażenia +7 (+14 przeciw nieumarłym).
Wymagania: Wiedza tajemna 3

Niech ta zasłużona w bojach broń legendarnych Smoczych Rycerzy przyniesie imieniu Ashy chwałę, a wszystkim jej wrogom śmierć.

Stalowy kij cienia

Obrażenia +5
Wymagania: Walka Wręcz 2

Kij Wydzieracza Dusz

Obrażenia +2
Wymagania: Wiedza tajemna 3

Po trafieniu kradnie przeciwnikowi manę.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt