Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Miecze


Krótki miecz

Obrażenia +2
Wymagania: brak

Miecz to idealny towarzysz wojownika. Rzecz jasna, nie jest to broń tak subtelna, jak kij czy sztylet, lecz z pewnością nie zawiedzie cię w żadnej sytuacji i pozwoli siać śmierć na placu boju.

Długi miecz

Obrażenia +3
Wymagania: Walka wręcz 1

Wakizashi nag

Obrażenia +4
Wymagania: Krytyczne uderzenie 1

O 2% zwiększa szansę zadania trafienia krytycznego (podwójne obrażenia).

Ulepszony wakizashi nag

Obrażenia +6
Wymagania: Krytyczne uderzenie 2.

O 4% zwiększa szansę zadania trafienia krytycznego (podwójne obrażenia).

Tasak

Obrażenia +7
Wymagania: Siła 2

Miecz Ziemskich Płomieni

Obrażenia +6 (+12 przeciw wrogom wrażliwym na ogień),
Wymagania: Siła 2.

Chłeptacz Dusz

Obrażenia +4. Zwiększa zdrowie władającej nim postaci o 30% zadanych obrażeń.
Wymagania: Siła 3.

Przeklęty oręż stworzony przez nekromantów podczas obrzędu, w trakcie którego udręczona dusza wiązana jest ze świeżo wykutym ostrzem. Powstała broń karmi się siłami witalnymi swych ofiar.

Smoczy Pazur

Obrażenia +9 (+13 przeciw nieumarłym).
Wymagania: Siła 3

Niech to zasłużone w bojach ostrze legendarnych Smoczych Rycerzy przyniesie imieniu Ashy chwałę, a wszystkim jej wrogom śmierć.

Miecz Ucznia

Obrażenia +4
Wymagania: Walka wręcz 1

Broń wykuta przez najwspanialszych płatnerzy, noszona przez elitarnych agentów Kręgu Czarodziejów jako oznaka ich zasług.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt