Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Sztylety


Sztylety

Obrażenia +1
Wymagania: Brak

Sztylet zadaje mniejsze obrażenia niż miecz, lecz za to jest szybszy i bardziej wszechstronny. To jedyna broń, którą można zadać skrytobójczy cios w plecy. Ponadto można nim rzucić w przeciwnika – w tym celu należy wyprowadzić potężny cios, gdy wróg salwuje się ucieczką lub gdy twa postać jest pod wpływem adrenaliny.

Sztylety Mrozu

Obrażenia +2.
Wymagania: Walka Wręcz 2

Magiczny atak: zamrożenie wroga.
Gdy tylko broń naładuje się energią, możesz wykonać magiczny atak tak, jakbyś wyprowadzał potężny cios.


Zatrute krisy

Obrażenia +2.
Wymagania: Skradanie się 2

Magiczny atak: zatrucie wroga.
Gdy tylko broń naładuje się energią, możesz wykonać magiczny atak tak, jakbyś wyprowadzał potężny cios.


Patroszące krisy

Obrażenia +4.
Wymagania: Skradanie się 2

O +4% zwiększa szansę zadania trafienia krytycznego (podwójne obrażenia).

Sztylety Burzy

Obrażenia +4 (+8 przeciw nieprzyjaciołom wrażliwym na elektryczność)
Wymagania: Walka wręcz 2

Smocze Kły

Obrażenia +7 (+14 przeciw nieumarłym).
Wymagania: Skradanie się 3

Niech te zasłużone w bojach ostrza legendarnych Smoczych Rycerzy przyniosą imieniu Ashy chwałę, a wszystkim jej wrogom śmierć.

Stalowe Sztylety Cienia

Obrażenia +6
Wymagania: Skradanie się 3

Sztylety Ucznia

Obrażenia +4
Wymagania: Skradanie się 1

Broń wykuta przez najwspanialszych płatnerzy, noszona przez elitarnych agentów Kręgu Czarodziejów jako oznaka ich zasług.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt