Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Bojowe

Umiejętności bojowe odnoszą się do sprawności władania bronią. To zdolności ulepszania się, aby zwiększyć obrażenia zadawane wrogom za pomocą mieczy czy łuków. Warto pamiętać o tym, że niektóre bronie wymagają pewnego poziomu umiejętności - inaczej nie będzie się dało ich użyć.

WALKA W ZWARCIU
Poziom 1:
Koszt:
1 pkt. umiejętności

Lawina ciosów: pozwala na wyprowadzenie nieskończenie wielu szybkich ciosów.
Szarża: potężny atak, który zamroczy twych wrogów (szybki bieg + potężny cios).
Poziom 2:
Koszt:
2 pkt. umiejętności

Rozbrojenie: możesz wytrącić wrogowi broń. (potężny cios w ramię zamroczonego wroga)
Tarcza: za pomocą tarczy możesz zasłaniać się przed strzałami z łuku oraz takimi atakami, jak płomienista strzała.
Poziom 3:
Koszt:
4 pkt. umiejętności

Przełamanie zasłony: czasem pozwala lawinie ciosów przełamać paradę wroga.
Cios z wyskoku: potężny atak, który spowoduje utratę równowagi u przeciwnika (skok + potężny cios).

Wirujący cios: postać wiruje, atakując równocześnie kilku wrogów i większość z nich zabijając na miejscu (przykucnięcie + adrenalina + potężny cios).
ŁUCZNICTWO
Poziom 1:
Koszt:
1 pkt. umiejętności

Pozwala na dokonanie zbliżenia w trakcie mierzenia z łuku.
Poziom 2:
Koszt:
2 pkt. umiejętności

Pewniej chwytasz łuk, co umożliwia oddawanie celniejszych strzałów.
Poziom 3:
Koszt:
4 pkt. umiejętności

Pozwala ci szybciej napinać cięciwę.
SIŁA
Poziom 1:
Koszt:
6 pkt. umiejętności

Wszystkie ataki bronią mają premię +2 do obrażeń.
Poziom 2:
Koszt:
8 pkt. umiejętności

Wszystkie ataki bronią mają premię +3 do obrażeń.
Poziom 3:
Koszt:
10 pkt. umiejętności

Wszystkie ataki bronią mają premię +6 do obrażeń.
TRAFIENIE KRYTYCZNE
Poziom 1:
Koszt:
6 pkt. umiejętności

O 2% zwiększa się twoja szansa na zadanie podwójnych obrażeń przy wyprowadzaniu potężnego ciosu.
Poziom 2:
Koszt:
8 pkt. umiejętności

O 4% zwiększa się twoja szansa na zadanie podwójnych obrażeń przy wyprowadzaniu potężnego ciosu.
ADRENALINA
Koszt: 12 pkt. umiejętności

Pozwala na zgromadzenie większej ilości adrenaliny i tym samym natychmiastowe uśmiercenie dwóch przeciwników z rzędu.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt