Łuki
Łuk
Obrażenia +2
Wymagania: brak
Długi łuk
Obrażenia +2
Wymagania: Łucznictwo 1
Trujący Łuk
Obrażenia +2
Wymagania: Łucznictwo 2
Magiczny atak: wytworzenie chmury jadu.
Łuk Zimowego Tchnienia
Obrażenia +2
Wymagania: Łucznictwo 2
Magiczny atak po naładowaniu energią: zamrożenie wroga
Elficki łuk
Obrażenia +5
Wymagania: Łucznictwo 2
O 3% zwiększa szansę zadania trafienia krytycznego (podwójne obrażenia).
Łuk Ognistej Furii
Obrażenia +7 (+14 przeciw wrogom wrażliwym na ogień).
Wymagania: Łucznictwo 3
Łuk linowy
Obrażenia +1
Wymagania: Brak
Wystrzeliwuje strzałę, która po trafieniu w drewnianą powierzchnię tworzy linę.
Smoczy Róg
Obrażenia +8 (+16 przeciw nieumarłym).
Wymagania: Łucznictwo 3
Niech ta zasłużona w bojach broń legendarnych Smoczych Rycerzy przyniesie imieniu Ashy chwałę, a wszystkim jej wrogom śmierć.
Łuk Ucznia
Obrażenia +5
Wymagania: Łucznictwo 1
Broń wykuta przez najwspanialszych płatnerzy, noszona przez elitarnych agentów Kręgu Czarodziejów jako oznaka ich zasług.
Obrażenia +5
Wymagania: Łucznictwo 1
Broń wykuta przez najwspanialszych płatnerzy, noszona przez elitarnych agentów Kręgu Czarodziejów jako oznaka ich zasług.