Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Inne

Umiejętności Inne to drzewko pomocnicze, ale nie mniej ważne od pozostałych. Tutaj Sareth uczy się rozbrajania pułapek czy też zwiększa swój maksymalny poziom zdrowia i many.

KONDYCJA
Koszt: 1 pkt. umiejętności

Dzięki tej umiejętności możesz dłużej biec, dłużej przebywać pod wodą, a także wymierzać więcej kopniaków.
WYTRZYMAŁOŚĆ
Poziom 1:
Koszt:
4 pkt. umiejętności

Twoje maksymalne zdrowie zwiększa się do 60.
Poziom 2:
Koszt:
7 pkt. umiejętności

Twoje maksymalne zdrowie zwiększa się do 70.
Poziom 3:
Koszt:
10 pkt. umiejętności

Twoje maksymalne zdrowie zwiększa się do 100.
WITALNOŚĆ
Koszt: 12 pkt. umiejętności

Pozwala ci regenerować zdrowie.
ODPORNOŚĆ NA TRUCIZNY
Koszt: 6 pkt. umiejętności

Sprawia, że Sareth staje się bardziej odporny na trucizny.
CZUJNOŚĆ
Koszt: 1 pkt. umiejętności

Sareth automatycznie wykrywa ukryte obiekty - musi się jednak zatrzymać i pozostać chwilę w bezruchu, aby umiejętność zaczęła działać.
WIEDZA TAJEMNA
Poziom 1:
Koszt:
2 pkt. umiejętności

Twa maksymalna mana wzrasta do 40.
Poziom 2:
Koszt:
5 pkt. umiejętności

Twa maksymalna mana wzrasta do 70.
Poziom 3:
Koszt:
10 pkt. umiejętności

Twa maksymalna mana wzrasta do 100.
ODTWARZANIE MANY
Koszt: 12 pkt. umiejętności

Prędzej odzyskujesz zużytą manę.
WŁAMYWACZ
Koszt: 8 pkt. umiejętności

Ta zdolność pozwala Sarethowi na otwieranie zamków oraz wykrywanie pułapek. Aby poradzić sobie z zamkniętym zamirm należy wskazać celownikiem zamknięte drzwi i użyć na nich swoich narzędzi.
SKRADANIE SIĘ
Poziom 1:
Koszt:
1 pkt. umiejętności

Zmniejsza głośność kroków Saretha.
Poziom 2:
Koszt:
2 pkt. umiejętności

Jeśli Sareth trzyma sztylety może z zaskoczenia zabić przeciwnika, który go jeszcze nie zauważył. Aby to zrobić trzeba wykonać potężny cios stojąc za jego plecami.
Poziom 3:
Koszt:
3 pkt. umiejętności

Pozwala na skradanie się w cieniu (nie działa w wypadku zwierząt posługujących się węchem). Dzęki tej umiejętności można również okradać kieszenie wrogów, którzy nie zauważyli Saretha, zdobywając w ten sposób klucze.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt