Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Kapłanka



Przebiegły wróg bądź ostoja drużyny - twój wybór.
Specjalność: leczenie/klątwy

Główne umiejętności:
- Odnowienie/Skaza
- wskrzeszenie
- spowolnienie i oślepienie
- oznaczanie wrogów

Umiejętności

ODNOWIENIE / SKAZA
Poziom 1. - leczy sprzymierzeńców, rani wrogów.
Poziom 2. - zwiększony zasięg działania.
Poziom 3. - dodatkowy zasięg.
Poziom 4. - maksymalny zasięg.
AURA DUSZY
Podświetl wroga, oznaczając go dla swych towarzyszy, którzy za uporanie się z nim otrzymają specjalną premię. Najlepiej sprawdza się przeciw zabójcom.
KULA ODNOWIENIA / SKAZY
Tworzysz dla swych towarzyszy pęcherz energii leczniczej w najczystszej postaci. Gdy w jego obrębie znajdzie się wróg, odniesie obrażenia.
ZBIOROWE ODNOWIENIE
Ten obrzęd ofiarny pozwala ci podnieść poziom zdrowia towarzyszy kosztem twego własnego.
CIERNISTE KRZEWY
Przywołujesz magiczną kulę, która zawiera nasiona jeżyny. Gdy ciśniesz nią o ziemię, kula roztrzaska się i wytworzy zwijające się, plątające krzewy, które spowolnią każdego, kto będzie usiłował się przez nie przedrzeć, a zranią tych, którzy będą próbowali przez nie przebiec.
KAMIENNA SKÓRA
To wzmocnienie pancerza chroni cię, a także zmniejsza odnoszone obrażenia.
WSKRZESZENIE
Przywróć życie towarzyszowi, rzucając ten czar na jego duszę, zanim ta zniknie. UWAGA: jeśli polegniesz, zginie również wskrzeszona przez ciebie postać.
ZBIOROWE WSKRZESZENIE
Dzięki tej zdolności możesz przywrócić życie wszystkim towarzyszom. Miej się jednak na baczności – w razie twej śmierci, zginą również oni!
CHMURA JADU
Poziom 1. - tworzysz paskudną, cuchnącą chmurę trucizny.
Poziom 2. - poprawia zasięg i czas działania chmury jadu.
Poziom 3. - zwielokrotnia siłę i czas działania efektów trucizny, sprawiając, że postaci pod jej wpływem zaczynają mieć zwidy.
ŚLEPOTA
Poziom 1. - zaburza zdolność widzenia wybranego celu. Najlepiej sprawdza się przeciw łucznikom.
Poziom 2. - wydłużony czas działania efektów ślepoty.
Poziom 3. - na pewien czas cel zostaje oślepiony.

Specjalizacja

Podobnie jak mag, możesz zdecydować się na specjalizację - albo w leczenie sprzymierzeńców, albo w rzucaniu klątw na wrogów.

MISTRZYNI ODNOWIENIA (WYBAWICIELKA)
Zyskujesz olbrzymią premię do Odnowienia kosztem zdolności skażania wrogów.
ODNOWIENIE
Zyskujesz premię do Odnowienia kosztem zdolności skażania wrogów.
DUCHOWA RÓWNOWAGA
Twe umiejętności nie ulegają zmianie.
SKAZA
Zyskujesz premię do Skazy, lecz nie potrafisz już odnawiać tak skutecznie, jak wcześniej.
MISTRZYNI SKAZY (SIEWCA ROZKŁADU)
Poświęcając większość swej zdolności Odnowienia, poważnie wzmacniasz moc swej Skazy.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt