Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Magiczne

Umiejętności magiczne to księga czarów Saretha - dzięki inwestowaniu w to drzewko uzyskujemy zdolność strzelania ogniem i lodem. Znajdują się tu również przydatne zaklęcia obszarowe oraz wzmacniające, dzięki którym błyskawicznie można sobie poradzić z grupą przeciwników.

WIDZENIE W CIEMNOŚCIACH
Koszt: dostępne od początku rozgrywki

Twój wzrok doskonale przebija otaczające ciemności.
PŁOMIENISTA STRZAŁA
Koszt: 1 pkt. umiejętności

Wypuszczasz ognisty, magiczny pocisk. Po jego wypuszczeniu, możesz nim sterować, trzymając wciśnięty klawisz. Zadaje obrażenia od ognia.
Wpływ adrenaliny: równocześnie wypuszczasz kilka pocisków.
OGNISTY POTRZASK
Koszt: 2 pkt. umiejętności

Ustawia magiczną pułapkę niewidoczną dla twych wrogów. Wybuchnie, gdy nieprzyjaciel się do niej zbliży. Zadaje obrażenia od ognia.
KULA OGNIA
Koszt: 7 pkt. umiejętności

Posyłasz ognistą kulę, która wybucha po trafieniu, raniąc zarówno cel, jak i wszelkie istoty w pobliżu. Po jej wypuszczeniu, możesz nią sterować, trzymając wciśnięty klawisz. Zadaje obrażenia od ognia, a także obrażenia obszarowe.
Wpływ adrenaliny: uśmierca cel.
MORZE OGNIA
Koszt: 10 pkt. umiejętności

Wypuszczasz przed siebie płomienie i podpalasz nieprzyjaciół. Przez pewien czas zadaje obrażenia od ognia.
Wpływ adrenaliny: zadaje jeszcze więcej obrażeń.
SKUCIE LODEM
Koszt: 3 pkt. umiejętności

Rozpylasz lodowatą substancję, która na kilka sekund zamraża wroga. Po trafieniu w podłoże tworzy śliską warstwę lodu.
Wpływ adrenaliny: trwale zamraża daną istotę.
GROM
Koszt: 7 pkt. umiejętności

Tworzy błyskawicę, która porazi wybranego wroga. Odbija się od ścian. Zadaje obrażenia od elektryczności. Rzuć na przeciwników stojących w wodzie, a odniosą oni dodatkowe obrażenia!
Wpływ adrenaliny: łańcuch błyskawic, które przeskakują z głównego celu na pobliskich wrogów.
TELEKINEZA
Koszt: 1 pkt. umiejętności

Chwytasz i przemieszczasz przedmioty na odległość. Im więcej many posiadasz, tym cięższe przedmioty możesz unieść.
Wpływ adrenaliny: pozwala na chwytanie istot oraz pokaźnych obiektów.
ULECZENIE
Koszt: 3 pkt. umiejętności

Leczysz swe rany i odzyskujesz zdrowie.
UROK
Koszt: 3 pkt. umiejętności

Rzucasz urok na wrogą istotę i sprawiasz, że na pewien czas walczy ona u twego boku.
SANKTUARIUM
Koszt: 7 pkt. umiejętności

Tworzy magiczną tarczę, która na krótki czas osłoni cię przed atakami bronią i magicznymi pociskami.
OSŁABIENIE
Koszt: 10 pkt. umiejętności

Na krótki czas twój wróg staje się słabszy.
Wpływ adrenaliny: trwale zmniejsza twego wroga.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt