Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Postacie

Sareth
Młody uczeń maga Phenriga, nauczony przez niego władania orężem i magią. Nadeszła pora by Sareth opuścił jedyny dom, jaki kiedykolwiek posiadał i wyruszył w podróż po świecie Ashan.

Kha-Beleth
Ojciec Mrocznego Mesjasza i dowódca piekielnych legionów. Niecierpliwie wyczekuje dnia, w którym jego syn obróci wniwecz klatkę wiążącą jego i jego sługi w próżni między światami.
Menelag
Czarodziej Menel(ag) z Wolnego Miasta Stonehelm przewodził 10-letniej ekspedycji, która miała odnaleźć obsesję jego życia: Cienisty Czerep.

W końcu zlokalizował ją pogrzebaną w ruinach świątyni na dzikiej wyspie.

Menel(ag) i jego brygada zdołali odkopać świątynię i jej okolice, ciągle nękani przez wrogie plemiona orków i goblinów.
Zlokalizowali kryptę, w której spoczywał Czerep, lecz dalszą drogę zagrodziły im kamienne drzwi. Jedyna metoda, by otworzyć przejście, to reaktywacja magicznej energii świątyni, za pomocą starożytnego artefaktu.
Phenrig
Phenrig jest opiekunem i mentorem Saretha.

Sareth, będąc sierotą wychowywaną od dziecka przez Phenriga, nauczył się pod jego surową, lecz cierpliwą opieką, wszystkiego, co wie o broni i magii.
Wyrósł na silnego młodzieńca.
Nadszedł czas, by Phenrig powierzył młodemu uczniowi misję wielkiej wagi...
Leanna
Leanna jest młodą czarodziejką ze Stonehelmu, siostrzenicą Menel(ag)a i uczestniczką ekspedycji szukającej Cienistego Czerepu.

Marzy, by odzyskać Czerep i użyć go do obrony rodzinnego miasta.

Podczas poszukiwań została towarzyszką Saretha.
Xana
Xana jest strażniczym bytem, który został magicznie powiązany przez Phenriga z duchem Saretha, by go chronić i mu doradzać.

Jest lojalna, lecz jej pęd do wolności i mocy sprawia, że subtelnie wpływa na Saretha, pokazując mu słabości w więzach ją z nim łączących.

Jest po trochę wolnym agentem i ma własne skryte cele. Używa swoich uwodzicielskich mocy, by je zrealizować.
Aratrok
Aratrok jest szamanem orków oraz wodzem plemienia, które żyje na wyspie skrywającej Czerep. Jest oddanym i sprawiedliwym przywódcą swojego ludu oraz fanatycznym przeciwnikiem, dla każdego, którego uważa za zagrożenie.

W jego żyłach, jak w żyłach każdego orka, płynie nienawiść do demonów i czarodziei, ze względu na pochodzenie orków jak i cierpienia doznane w przeszłości.

Obraziło go wtargnięcie ekspedycji Menel(ag)a i rozkazał swoim orkom, by walczyli z nimi na śmierć.
Arantir
Arantir jest wysokim lordem wśród nekromantów oraz przywódcą nieumarłej armii oblegającej Stonehelm.

Poszukuje Czerepu i jego mocy dla swoich własnych, skrytych celów.

Prowadzi obecnie wojnę z Wolnymi Miastami.
Jego dokładne cele nie są znane, lecz wszyscy zgadzają się co do jednego — zrobi wszystko, co konieczne, by je osiągnąć...


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Dark Messiah of Might and Magic". Redakcja, kontakt